úterý 29. září 2009

Vzdělávání v LOSTR, a.s.

Zdroj: http://www.esfcr.cz/zakazky/vzdelavani-v-lostr-a-s

Název programu:
Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Související projekt(y):
Číslo zakázky: 03930
Předmět zakázky: služba
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč:
2 079 300 bez DPH
Datum vyhlášení: 29. září 2009
Lhůta pro podávání nabídek:
19. říjen 2009 13:00
Místo pro podávání nabídek:
Husova 402, 440 01 Louny – sekretariát GŘ
Název zadavatele: LOSTR a.s.
Sídlo zadavatele:
Doudlebská 1699/5, 140 00 Praha 4
IČ zadavatele: 46711201
DIČ zadavatele: CZ46711201
Kontaktní osoba:
Pavlína Fejfarová
Telefon: + 420 415 628 615
Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele, její telefon a e-mailová adresa:
Diplom - Volkswirt Radek Rybáček, + 420 415 628 615 radek.rybacek@lostr.cz Ing. Milan Havlín + 420 415 628 615, milan.havlin@lostr.cz

Popis předmětu zakázky:

Realizace vzdělávání pro zaměstnance firmy LOSTR a.s., specifikace v zadávací dokumentaci

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky:

Listopad 2009 – květen 2011

Místo dodání / převzetí plnění:

Husova 402, 440 01 Louny

Hodnotící kritéria:

Nabídková cena - váha 30%
kvalita nabízených služeb – váha 20%
metodika a výstupy ze školení – váha 20%
aplikovatelnost do praxe – váha 30%.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
· Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
· Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
. Dále dle zadávací dokumentace

Požadavek na uvedení kontaktní osoby uchazeče:

Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:

Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadovaný jazyk nabídky:

Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu:

Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

 

Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:

Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.2, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Výsledek zadávacího řízení:

zadáno
  • Vítězný dodavatel
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING s.r.o.
    IČ: 268 13 335
    DIČ: CZ268 13 335
    Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Dostalík
    Poznámka k dodavateli:
  • 2. uchazeč:
    Název: POINT Consulting s.r.o.
    IČ: 25616439
    DIČ: CZ25616439
    Sídlo: Vladimírova 223/12, 140 00 Praha 4

Datum ukončení: 21. říjen 2009

Žádné komentáře:

Okomentovat